Sensiblu: Un client din trei ne cauta pentru cosmetice si sfaturi

Ziarul Financiar 01.09.2008
"O treime dintre clientii nostri nu intra in farmacie pentru urgente sau pentru a cumpara medicamente prescrise in reteta, ci cauta cosmetice sau sfaturile farmacistului", sustine pentru BUSINESS Magazin Claudiu Opran, COO al retelei Sensiblu, remarcand ca pe unii clienti pare sa-i preocupe mai curand ingrijirea corporala decat tratarea unor afectiuni.
Schimbarea centrului de greutate dinspre produsele medicale spre cosmetice inseamna un colac de salvare pentru afacerile farmaciilor, inclusiv in lupta cu concurenta hipermarketurilor. "Vom organiza zona de comert in functie de nevoile clientului, si nu in functie de branduri", explica Opran modul in care se schimba aranjarea produselor pe rafturi. Dir ectorul de operatiuni al Sensiblu a evitat sa dezvaluie care este bugetul alocat pentru proiect, rezumandu-se sa aprecieze ca acesta costa cu 15% mai mult decat planurile initiale de intretinere a farmaciilor.

Cititi mai multe despre concurenta dintre farmacii si hypermarketuri pe www.businessmagazin.ro