Noua sefa a Omniasig Life: Ne repozitionam pe piata si crestem vanzarile cu 65%

Autor: Angela Placinta 07.02.2008
Noul director general al Omniasig Life, Zlatka Cular, si-a propus sa creasca vanzarile cu circa 65% in acest an, la 23 mil. euro (80 mil. lei), dupa ce anul trecut afacerile companiei au ramas la nivelul din 2006, de circa 14 mil. euro (49 mil. lei).
"Nivelul primelor brute subscrise a stagnat din cauza reformei pensiilor private, pentru ca multi agenti au migrat catre acest sector. Pe de alta parte, avem multe polite care au ajuns la maturitate si trebuie inlocuite, iar agentii s-au concentrat pe acest lucru", afirma directorul general al companiei.
Cular, 48 de ani, a fost numita la conducerea Omniasig Life, companie detinuta de grupul austriac Vienna Insurance, la inceputul acestui an, inlocuindu-l astfel pe Fanel Plopeanu. Inainte de a deveni director general, Cular a fost timp de doi ani membru in Consiliul de Administratie al companiei si a condus Cosmopolitan Life, o companie de asigurari de viata din Croatia controlata de Vienna Insurance Group, cu afaceri anuale de circa 10 mil. eur o si o cota de piata de 3%.
Cular afirma ca unul dintre factorii care vor duce la cresterea afacerilor Omniasig Life va fi concentrarea pe forta de vanzari angajata (cu carte de munca), nu agentii care lucreaza part-time pentru companie (cu contract de mandat).
"Aceasta a fost strategia in Croatia si experienta mi-a aratat ca vanzarile cresc daca avem oameni care lucreaza pentru noi full-time. Vom angaja in curand 100 de consilieri de vanzari, iar pana la sfarsitul anului vom creste numarul acestora la 300", spune Cular.
Compania intentioneaza sa isi extinda si reteaua teritoriala de la 40 la circa 50 de unitati pana la sfarsitul anului si sa lanseze o campanie de repozitionare. De asemenea, Omniasig Life va lansa produse speciale pentru banci si companii de credite de consum si va intra pe piata asigurarilor unit-linked. Investitiile planificate pentru acest an se ridica la "cateva milioane de euro".