Clujul bate Bucurestiul la spatii comerciale

Ziarul Financiar 11.04.2008
Odata cu intrarea Polus Center si a Iulius Mall pe piata clujeana au fost livrate spatii comerciale cu o suprafata totala de aproximativ 100.000 de metri patrati, astfel ca aria de centre comerciale pe cap de locuitor a ajuns la 0,2 metri patrati in Cluj-Napoca, fata de 0,05 metri patrati in Bucuresti, arata Clujeanul.

Aceste cifre fac din Cluj-Napoca un oras comparabil ca suprafete de centre comerciale pe cap de locuitor cu alte orase din vestul Europei. Sectorul de retail clujean s-a dezvoltat accelerat in ultimii doi ani, cand tot mai multe firme de marca si retaileri de amploare au investit pe piata locala. Dac a in 2006 in Cluj-Napoca au fost lansate pe piata spatii comerciale cu o suprafata totala de aproximativ 20.000 de metri patrati, anul trecut piata pe acest segment a crescut considerabil, odata cu deschiderea celor doua mall-uri. Aflati din Clujeanul cum arata viitorul pietei de retail din Cluj.