TIBCO aduce masini tunate si un Disneyland pentru copii

Autor: Adriana Rosoga 17.06.2008
ROMEXPO se asteapta ca peste 25.000 de vizitatori sa treaca pragul Targului International de Bunuri de Consum (TIBCO), din perioada 18 - 22 iunie, cu 25% mai multi fata de anul trecut. Organizatorii spun ca numarul mai mare de vizitatori va fi determinat de introducerea a doua noutati: o expozitie de masini tunate si un Disneyland pentru copii. "Noutatile acestui targ pentru care asteptam 25.000 de vizitatori, cu 25% mai multi fata de anul trecut, sunt sectiunea de tuning si parcul de distractii unde parintii isi vor putea lasa copiii cat timp vor face cumparaturi", a spus Catalin Trifu, director organizare targuri si expozitii in cadrul ROMEXPO. Organizatorii se asteapta ca cel putin 5.000 de vizitatori sa fie atrasi de sectiunea de masini tunate, sound & accesorii auto, avand in vedere ca targul specializat pe acest domeniu organizat in aprilie a inregistrat peste 30.000 de vizitatori. Anu l acesta la targ vor participa peste 220 de firme, dintre care 125 sunt firme romanesti, restul provenind din tari precum: Bulgaria, Egipt, Germania, Grecia, India, Indonezia, Iran, Israel, Italia, Macedonia, Olanda, Pakistan, Thailanda, Turcia si Ungaria. Targul se va intinde pe o suprafata de circa 10.000 de metri patrati si va oferi spre vanzare bunuri de consum precum: confectii, incaltaminte, bijuterii, decoratiuni interioare si exterioare, electronice si electrocasnice, precum si echipamente pentru petrecerea timpului liber.