Advertiserii colaboreaza la proiectul Brandul de turism

Autor: Mediafax 08.07.2008
International Advertising Association (IAA) Romania, Asociatia Romana a Profesionistilor in Relatii Publice (ARRP) si Uniunea Agentiilor de Publicitate din Romania (UAPR) vor consilia Ministerul pentru Intreprinderi Mici si Mijlocii, Comert, Turism si Profesii Liberale (MIMMCTPL) pentru elaborarea caietului de sarcini la licitatia internationala "Brandul de turism al Romaniei", programata pentru toamna acestui an. Semnarea protocolului este prima ocazie cu care cele mai importante asociatii din industria de comunicare se reunesc pentru a lua parte la un proiect de o asemenea anvergura, in conditiile in care crearea unei imagini pozitive a Romaniei, ca destinatie turistica, prin definirea si promovarea brandului turistic national, este esentiala. "Ap reciem initiativa Guvernului de a aloca 75 de milioane de euro pentru promovarea Romaniei. Este un buget consistent, care permite Romaniei sa lucreze cu cele mai bune agentii de comunicare din lume. Pentru asta trebuie sa stim ce si cum sa cerem", a declarat presedinte IAA Romania, Felix Tataru.