Berea la PET a dus vanzarile Timisoreana cu 67% mai sus

Autor: Roxana Grigorean 16.11.2007
Volumele vandute de Timisoreana Lux, bere produsa de SABMiller in Romania prin intermediul diviziei Ursus Breweries, au crescut in primul semestru al anului fiscal (aprilie-septembrie) cu 67%, fiind impulsionate de vanzarile de bere la PET, potrivit raportului trimestrial al companiei. Potrivit reprezentantilor SABMiller, Timisoareana a devenit astfel liderul pietei de bere din Romania, cu vanzari anuale de peste doua milioane de hectolitri. Potrivit Asociatiei Berarilor din Romania, piata berii s-a ridicat anul trecut la 17,7 mil. hectolitri, pentru anul acesta preconizandu-se un ritm de crestere de 20%. Totodata, brand-ul local Ursus Premium a inregistrat in aceeasi perioada un avans de 15%, cota de piata a acestui produs stagnand la 15%. Cu cele doua brand-uri, Timisoreana si Ursus, SABMiller a inregistrat o crestere de 37% a volumelor vandute in perioada aprilie-septembrie, trendul pozitiv fiind incurajat de vremea calda din acest an. Cota de piata a diviziei romanesti a crescut astfel cu 0,45% in aceeasi perioada, pana la 24,9%. Ursus Breweries a fost anul trecut singurul jucator din industria berii ale carui vanzari au fost limitate de capacitatea de productie.