Adevarul: Febra cumparaturilor a cuprins internetul in 2007

Ziarul Financiar 15.01.2008
Anul trecut, afacerile din mediul on-line au cunoscut o serie de consolidari si investitii importante, care au marcat piata romaneasca.

Anul 2007 a fost o perioada de consolidari si investitii in mediul on-line. Realitatea-Catavencu a investit in platforme tehnice si tehnologice, iar Media Pro Interactiv a incercat sa stopeze pierderile de anul trecut prin lansari de site-uri. Brokerii si agentiile de publicitate on-line au continuat sa achizitioneze platforme web.

Mediul on-line s-a dezvoltat destul de mult anul trecut, cand au inceput cumparaturile in zona de business. Mai mult, presa on-line a cunoscut un start puternic, urmand tendinta internationala de a combina printul cu internetul.

Cele mai accesate site-uri, conform monitorizarilor din luna decembrie ale SATI, sunt Pro TV, Gazeta Sporturilor, care a pierdut aproximativ 100.000 de utilizatori unici, Pro Sport, cu aproape 600.000 de internauti, si Libertatea. Adevarul