Hello Kitty, un magnet pentru industria IT&C

Autor: Dan Dragomir 23.06.2005
Desenata in anii a??60 de un japonez, celebra pisicuta a??Hello Kittya?? a devenit un logo de succes pentru lumea IT&C si a electronicelor, pentru ca pur si simplu il face pe client sa bage måna in buzunar si sa scoata banii, spun specialistii in vånzari.

Nu intåmplator, japonezul cu pricina, Shintaro Tsuji, are acum o companie care are venituri de 1 mld. $ pe an (827 mil. euro), jumatate din bani provenind numai din drepturile de autor pentru toate echipamentele si jucariile care folosesc imaginea pisicii. De la laptopuri, telefoane mobile, produse USB, camere foto digitale si påna la veioze, posete si sosete, toate poarta imaginea pisicii ca pe o marca de succes. Numele a??Hello Kittya?? este printre cele mai cautate pe site-ul de licitatii online eBay, spun specialistii in Internet, iar ca exemplu de succes este citata recenta vånzare a unei rulote a??kit tya?? cu nu mai putin de 40.000 de dolari (33.100 de euro).

Pisicuta se afla acum pe 22.000 de produse diferite din intreaga lume.