Industria consumabilelor auto tine pasul cu piata auto
Autori:
Anca Rif, ZF Transilvania
,
Laura Laurentiu
02.11.2005
Potrivit reprezentantilor L''Intesa, desi bugetul firmei pentru viitorul an nu a fost deocamdata stabilit, investitiile din 2006 se vor cifra in jurul cifrei de 200.000 de euro si se vor orienta spre dezvoltarea unui sistem informatic de comenzi on-line, extinderea depozitelor din Timisoara, Bucuresti si Brasov, promovarea marcilor pe care firma le comercializeaza si deschiderea unei noi game de produse pe domeniul echipamentelor de franare.
"Piata de piese auto cunoaste o dinamica permanenta prin insasi evolutia parcului auto din Romania. Dat fiind ca vanzarile de autovehicule noi cunoaste o crestere semnificativa, implicit piata de piese auto, in speta filtre, va cunoaste o crestere semnificativa, principalele segmente de dezvoltare fiind reprezentate de catre autovehicolele si camioanele de import. In contrast cu piata auto de import, piata auto de indigene - Dacia 1300, autocamioanele de productie romaneasca - cunosc un declin accentuat. In aceste directii a actionat si compania noastra, orientandu-se spre aplicatiile cele mai recente iesite pe piata, cum ar fi Logan, Golf V sau noile modele Opel", explica Valica Vaccari.
Potrivit directorului L''Intesa, o particularitate aparte o cunoaste piata de utilaje agricole si utilaje de constructii, ambele categorii de piata cunoscand un ritm accelerat de dezvoltare datorita investitiilor absorbite de aceste industrii, mai ales din perspectiva aderarii Romaniei la UE.
Compania L''Intesa Promotive a aparut pe piata romaneasca in 1994, incepandu-si activitatea prin comercializarea de piese de schimb pe piata auto. Dupa o perioada de tatonari ale pietei, compania s-a specializat pe distributia filtrelor pentru motoare din industria auto. Astazi, compania detine aproximativ 300 de repere, gama de produse comercializate fiind formata din trei marci principale de filtre, Uniflux, Fiaam si Donaldson. Distributia produselor L''Intesa Promotive se realizeaza prin patru puncte de lucru aflate in Timisoara, Bucuresti, Brasov si Targu-Mures, numarul clientilor depaseste 500 de firme la nivel national, iar al angajatilor a ajuns la 20. laura.laurentiu@zf.ro