Reclama la Cadillac prin consola Xbox 360

Ziarul Financiar 23.05.2006
Producatorul american de masini de lux Cadillac a semnat un parteneriat cu gigantul Microsoft pentru a-si promova prin intermediul consolei de jocuri video Xbox 360 trei dintre modelele sale de autoturisme, scrie The New York Times. Acesta este unul dintre primele contracte semnate de Microsoft, dupa o perioada in care publicitatea in jocurile video a ocolit Xbox Live, serviciul online lansat de Microsoft pentru a le permite posesorilor de console video Xbox sa se joace prin intermediul Internetului. Piata publicitatii prin consolele video, estimata la 732,5 de milioane de dolari (566,8 de milioane de euro) in 2010, a atras atentia producatorului de masini de lux, care a incheiat un parteneriat cu Microsoft pentru a prezenta trei modelele in jocul Project Gotham Racing 3 pentru Xbox 360. "Mi crosoft va inchiea intre 10 si 20 de acorduri de publicitate in jocurile video pentru Xbox 360 pe parcursul urmatorului an", a spus Kevin Browne, director general Microsoft.