Salonta, afaceri de patru ori mai mari

Autor: Dana Ciriperu 05.07.2006

Fabrica de mezeluri Salonta, detinuta de actionarii producatorului de vinuri Murfatlar, mizeaza in acest an pe o cifra de afaceri de patru ori mai mare fata de rezultatul de 15 milioane de lei (4,1 mil. euro) obtinut in 2005. "Pentru 2006 estimam o crestere de 300% a cifrei de afaceri fata de anul trecut", spune Radu Dumitrescu, brand manager la Salonta. El precizeaza ca in acest an compania va incepe exporturile in Cehia, Slovacia, Grecia, Ungaria si Moldova. Portofoliul Salonta include mezeluri premium in categoria crud-uscate, printre cele mai cunoscute produse numarandu-se salamurile Padis si Salamul de Sibiu sau carnatii Paprika si Plai. Anul trecut, piata produselor procesate din carne de porc s-a ridicat la 600 de milioane de euro. Principalii jucatori sunt Cristim Bucuresti, Aldis Calarasi, Angst si Caroli.