Otto intra pe piata romaneasca a vanzarilor prin catalog, tintind o cota de 50%

Ziarul Financiar 17.09.2006
Grupul german Otto, principalul operator mondial de vanzari prin intermediul cataloagelor, a intrat pe piata romaneasca de profil, odata cu lansarea primului catalog, sub brandul Schwab.
"Piata romaneasca de vanzari prin catalog are un potential de cel putin 10 mil. euro, din care Otto isi doreste cel putin 50%. Romania este o piata de mare interes nu numai pentru marii retaileri, ci si pentru jucatorii mondiali specializati pe celelalte canale de distributie, iar vanzarea la distanta este principalul canal de acest gen", a declarat Ramona Stanciulescu, administratorul Adra Retail, parte a grupului RTC, firma care va derula pe piata locala operatiunile Otto.
Anul viitor, grupul german va lansa in Romania si catalogul sau principal, Otto, editat de doua ori pe an, care contine peste 100.000 de produse. Com pania se afla in plin proces de extindere a operatiunilor sale in Europa Centrala si de Est, unde este prezenta in Ungaria, Cehia, Polonia si Grecia. Mediafax