Alexandru Stoinea, general manager, ASBIS România: „Recomand antreprenorilor români să promoveze şi categorii de produse mai puţin cunoscute, acestea pot genera profituri mult mai mari faţă de mărcile consacrate“. ASBIS România a înregistrat afaceri de 61,63 milioane dolari în 2023, plus 20% faţă de anul precedent

Autor: Alexandra Cepăreanu 12.04.2024

  Subsidiara din România este în top 10 ţări ale grupului ASBIS din punct de vedere al veniturilor obţinute în 2023.

Antreprenorii români ar trebui să îşi îndrepte atenţia şi resursele de marketing şi spre brandurile şi produsele mai puţin cunoscute în piaţă, con­sideră Alexandru Stoinea, general manager, ASBIS România - subsidiara locală a ASBIS din Cipru, dezvoltator şi furnizor de produse, soluţii şi servicii din domeniul TIC şi IoT pentru pieţele din Europa, Orientul Mijlociu şi Africa (EMEA).

„Le recomand antreprenorilor români să promoveze şi brandurile sau categoriile de produse mai puţin cunoscute, pentru că este foarte posibil ca acestea să genereze beneficii mult mai mari faţă de mărcile consacrate. De cele mai multe ori, când lansăm un brand nou sau o categorie nouă de produs, ne lovim de «am mai încercat şi nu a mers», «nu ştie nimeni brandul», «la noi nu se vinde» şi se alege calea cea mai uşoară şi astfel se ratează oportunităţi“, a spus pentru ZF Alexandru Stoinea.