La ce se uită românii când merg la shopping? Carrefour: Preţ, promoţie, brand, calitate şi provenienţă, aceştia sunt cei mai importanţi cinci factori. Carrefour are local circa 450 de magazine sub mai multe formate, plus operaţiuni online

Autor: Cristina Roşca 01.04.2024

Grupul a avut în 2022 (ultimul an pentru care există date publice) un business total de peste 14,7 mld. lei (circa 3 mld. euro), cu 12,6% mai mare decât în 2021.

Preţ, promoţie, brand, calitate şi provenienţă, aceştia sunt - şi în această ordine - cei mai importanţi cinci factori după care se ghidează un român la shopping, spune Narcis Horhoianu, chief marketing officer & e-commerce în cadrul Carrefour România, unul dintre cei mai mari comercianţi autohtoni.

„Românii sunt atenţi la preţ şi caută oferte corecte. Un produs la un preţ competitiv este un factor im­por­tant în decizia de cumpărare“, explică executivul.

Totuşi, comparativ cu acum un deceniu, el observă o creştere sem­nificativă a importanţei brandului în procesul de achiziţie al românilor, cu o atenţie mai mare acordată calităţii şi valorii adăugate.