Zara intră indirect pe piaţa de modă second-hand din România prin iniţiativa „Pre-Owned“, prin care consumatorii pot să revândă, să doneze sau să repare haine

Autor: Cristina Roşca 30.03.2024

Pe plan local, Zara, parte a grupului spaniol Inditex, este unul dintre cele mai puternice branduri de modă, având 26 de magazine la final de 2023.

Brandul de modă Zara, unul dintre cei mai pu­ternici actori din fashionul local, va intra în aceas­tă primăvară indirect pe piaţa de second-hand din România prin iniţiativa „Pre-Owned“, lansată deja în alte 16 ţări, spun sursele ZF din industrie. Prin acest program, consumatorii pot să repare, să revândă sau să doneze haine.

„Una dintre provocările cu care se confruntă industria textilă este necesitatea prelungirii dura­tei de viaţă a pieselor de îmbrăcăminte. Pornind de la această misiune, am creat «Pre-Owned», o platformă care ajută oamenii să îşi prelungească durata de viaţă a hainelor Zara“, scrie pe site-ul companiei.