Mathieu Bauduin, CEO Leroy Merlin: „Am resimţit şi noi efectele inflaţiei asupra românilor, dar tot am crescut cu circa 3%, peste media pieţei în care activăm“

Autor: Alina-Elena Vasiliu 26.01.2024

În 2023, Leroy Merlin a deschis un magazin nou în Arad, a remodelat prima unitate a reţelei pe piaţa locală - Leroy Merlin Colosseum, din Bucureşti, a instalat panouri fotovoltaice pe acoperişurile a douăsprezece magazine din ţară şi şi-a extins echipa de angajaţi.

Leroy Merlin, al doilea retailer de bricolaj de pe piaţa locală după cifra de afaceri, şi-a majorat businessul cu 3% în 2023, depăşind astfel rezultatul din 2022, când a raportat venituri de 2,9 miliarde de lei în România.

„După un 2022 cu creşteri pe toate liniile, a urmat un 2023 în care am resimţit şi noi efectele inflaţiei asupra românilor, însă chiar şi în acest context, am crescut cu circa 3%, peste media pieţei în care activăm“, spune CEO-ul Mathieu Bauduin.

Anul trecut, retailerul a alocat un buget de peste 100 de milioane de lei pentru creşterea echipei, extinderea reţelei de magazine fizice, eficientizarea procesului de digitalizare, consolidarea prezenţei în online, întărirea zonei de logistică, aprovizionare şi dezvoltare durabilă.