Din culisele tranzacţiei prin care grupul polonez Symfonia a cumpărat compania Softeh Plus. Mihai Calu, CEO al Softeh Plus: Întreg procesul, de la decizia de a vinde, a discuta şi până la încheierea contractului, a durat circa un an. Am discutat despre o potenţială achiziţie şi cu alţi cumpărători strategici, unii dintre ei din afara Europei

Autor: Alexandra Cepăreanu 22.01.2024

Piotr Ciski, CEO al Symfonia Group: „Când am început discuţiile cu Softeh, ne-am dat seama că avem de-a face cu o companie sănătoasă şi stabilă. Urmărim de mult timp ce se întâmplă în România. În primul rând, ne-a atras atenţia faptul că piaţa românească se dezvoltă rapid“ „Vedem că cele două pieţe - Polonia şi România - devin din ce în ce mai asemănătoare în ceea ce priveşte digitalizarea. Ne acordăm şase luni pentru a dezvolta planuri comune (Symfonia şi Softeh Plus), domenii de investiţii şi proiecte cheie.“

Compania românească Softeh Plus, cu afaceri de 7 mil. euro la finalul anului 2023, plus 20% faţă de anul precedent, a purtat discuţii privind achi­ziţia de către grupul Symfonia - lider de piaţă în Polonia pe soluţii software ERP şi HCM destinate companiilor mici şi mijlocii - timp de aproximativ un an, a spus pentru ZF Mihai Calu, CEO al Softeh Plus. De asemenea, CEO-ul companiei româneşti a spus că a purtat discuţii despre o potenţială achiziţie a companiei Softeh Plus şi cu alţi jucători, unii dintre ei din afara Europei.

„Întreg procesul, de la decizia de a vin­de, a discuta şi până la încheierea con­trac­tului, a durat aproximativ un an. Obiectivul nostru, atât al meu, cât şi al Symfonia, este de a dezvolta în continuare compania şi angajaţii acesteia. Am discutat despre o poten­ţială achiziţie şi cu alţi cumpărători strate­gici, unii dintre ei din afara Europei“, a spus Mihai Calu.