360 de zile de căutări de la eMAG, de la articole pentru curăţenie la mileuri

Autor: Ştefan Stan 21.12.2023

Românii au continuat să integreze comerţul online în rutina de cumpărături şi în 2023, când au preferat să cumpere şi mai multe produse online decât în alţi ani şi s-au îndreptat mai mult către produsele de folosinţă zilnică. Pe lista celor mai cumpărate produse de români în 2023 se află articolele de curăţenia casei, precum detergenţi şi soluţii de curăţare, completată de articole pentru copii, produse de îngrijire personală, cafea şi băuturi, produse pentru animale de companie sau suplimente alimentare.

Clienţii eMAG au lăsat peste 900.000 de review-uri pe platformă pentru produsele achiziţionate, ajutându-i astfel şi pe alţii decizii informate de cumpărare.

Bucureşti, Cluj-Napoca şi Timişoara sunt oraşele cu cele mai multe comenzi în online, urmate de Iaşi, Braşov, Constanţa, Craiova şi Ploieşti.

Topul produselor cu cele mai multe comenzi din acest an

 

Cele mai căutate articole din acest an

Topul produselor salvate la Favorite

Top căutări neaşteptate

Însă în 2023, clienţii eMAG au căutat şi lucruri neaşteptate, de la mileuri de bucătărie la corpuri de iluminat pentru insulă sau găluşte pentru gulaş:

Întrebări pentru Dana              

Retro

Când pofta dictează

Fashion de speriat

Ferma animalelor

Ştiinţă şi tehnică

 

Despre eMAG

Înfiinţată în 2001, eMAG este un pionier al pieţei de comerţ online care a dezvoltat un ecosistem regional bazat pe tehnologie, în România, Ungaria şi Bulgaria cu obiectivul de a ajuta clienţii din întreaga regiune să economisească timp şi bani. Cu o gamă de produse în continuă creştere pe care le pune la dispoziţia clienţilor împreună cu partenerii din Marketplace, eMAG este locul unde oricine poate căuta şi comanda orice, oricând şi oriunde. Clienţii din România ai platformei beneficiază de servicii cu valoare adăugată, cum ar fi aplicaţia mobilă, livrare rapidă la easybox, abonamentul cu livrare gratuită Genius în patru aplicaţii de comerţ electronic (eMAG, Tazz, Fashion Days, Freshful), 30 de zile timp de retur, rambursare rapidă prin Instant Money Back, deschiderea pachetului la livrare, servicii flexibile de plată din contul eMAG/MyWallet, şi aplicaţia de mobil. Cu ajutorul eMAG Marketplace, antreprenorii români care vând pe platformă au la dispoziţie de programe şi instrumente care îi ajută să îşi scaleze business-ul în Europa Centrală şi de Est: eMAG Ads, cross-border, Fulfilment, aplicaţia mobilă sau campaniile desfăşurate pe platformă sunt doar câteva dintre acestea. Pentru mai multe informaţii despre eMAG. Accesaţi about.emag.ro.