Daniel Gross, Penny România: Pentru noi, ca discounter, inflaţia a adus şi o serie de oportunităţi. Consumatorii sunt din ce în ce mai chibzuiţi şi vin către noi

Autor: Cristina Roşca 21.12.2023

Daniel Gross, CEO al retailerului Penny România, afirmă că inflaţia a continuat să fie ridicată în 2023 şi astfel să erodeze puterea de cumpărare a românilor, fapt ce i-a făcut pe oameni să fie mai cumpătaţi în achiziţii şi să se îndrepte către magazinele de tip discount, cele cu preţuri mici.

„Alături de contextul geopolitic actual, care ne determină să privim cu mare atenţie evoluţia noastră ca societate şi care are impact şi la nivel economic şi social, inflaţia a continuat să erodeze puterea de cumpărare. Pentru noi, ca discounter, acest aspect a adus şi o serie de oportunităţi în ultimii doi ani. De asemenea, ne-am confruntat în continuare cu fluctuaţii în ceea ce priveşte costurile pentru materiile prime, energie şi logistică, alături de majorări de preţuri din partea furnizorilor.“

În ceea ce priveşte consumul privat, CEO-ul Penny spune că vede în continuare preferinţa oamenilor pentru produse româneşti, proaspete şi de bună calitate.

„În ultima perioadă am observat un aflux important de consumatori către reţeaua Penny, care activează pe segmentul de discount, iar asta în condiţiile în care oamenii sunt din ce în ce mai chibzuiţi“, adaugă el.

Penny va închide 2023 cu circa 375 de magazine.