ZF Live. Stejara Pircan, senior VP commercial, eMAG: Ecosistemul marketplace generează peste 60% din unităţile vândute de eMAG, iar obiectivul este să ajungem la 75% din total. În valoare, marketplace-ul depăşeşte 40% şi vrem să ajungem la 60%
♦ „În perioada ianuarie - august 2023, vânzările din marketplace au crescut cu 14% în valoare şi cu peste 25% în număr de comenzi“ ♦ Ecosistemul eMAG marketplace înregistrează peste 40.000 de comercianţi activi.
Ecosistemul marketplace eMAG generează peste 60% din unităţile vândute de eMAG, ceea ce înseamnă circa 40% din valoarea vânzărilor înregistrate de cel mai mare retailer online din regiune, a spus în cadrul emisiunii de business ZF Live Stejara Pircan, senior VP commercial, eMAG.
„În primele opt luni din acest an, ecosistemul marketplace a generat circa 64% din unităţile vândute de eMAG, iar procentul este în creştere faţă de anul trecut. În valoare, marketplace-ul depăşeşte 40% din total vânzări înregistrate de eMAG. În perioada ianuarie - august 2023, vânzările generate de comercianţii din marketplace au înregistrat o creştere de 14% în valoare şi de peste 25% în număr de comenzi. Creşterea a fost împinsă şi de faptul că există anumite categorii de produse nonelectro-IT, produse cu efervescenţă ridicată care au o dinamică accelerată versus media comerţului online de până acum. Practic, am avut o creştere cu două cifre - double digit - şi estimăm că vom menţine ritmul acesta până la final de an“, a spus Stejara Pircan.