ZF Bankers 2023. Elena Ungureanu, country manager Romania, Visa: Vedem două tendinţe principale privind comportamentul consumatorului. Prima tendinţă este că românilor în general le place telefonul şi să plătească cu telefonul, iar a doua tendinţă este că folosim foarte mult cardul în străinătate

Autor: Claudia Medrega 05.10.2023

„Avem situaţia în care aproximativ 30%, unu din trei consumatori, plătesc deja cu telefonul, ceea ce este mult pentru o perioadă atât de scurtă, primul portofel digital apărând în 2018.“

Din punctul de vedere al comportamentului consumatorului, în principiu, există două tendinţe principale, respectiv faptul că românilor le place să plătească cu telefonul şi folosirea cardului dincolo de graniţă, susţine Elena Ungureanu, country manager Romania la Visa.

„În principiu, acum vedem două tendinţe principale din punctul de vedere al comportamentului consumatorului. Prima tendinţă este că românilor în general le place telefonul şi să plătească cu telefonul. Avem situaţia în care aproximativ 30%, unu din trei consumatori, plătesc deja cu telefonul, ceea ce este mult pentru o perioadă atât de scurtă, primul portofel digital apărând în 2018. A doua tendinţă ar fi că ne uităm din ce în ce mai mult, extindem aria în care se fac plăţile dincolo de graniţe. Folosim foarte mult cardul în afară“, a spus Elena Ungureanu la evenimentul ZF Bankers Summit organizat spre finalul lunii iunie.