Interviu. Alina Şerban, Peek & Cloppenburg: În mod direct nu am fost afectaţi de inflaţie, dar clientul nostru a devenit mai atent la preţuri şi mai sensibil la ofertele speciale

Autor: Cristina Roşca 06.09.2023

Retailerul de modă Peek & Cloppenburg, cunoscut pentru magazinele sale de suprafaţă mare, de tip multibrand, are în România opt unităţi sub acest brand şi una singură ANSON’S  Acesta din urmă e un brand dedicat bărbaţilor, pe când Peek & Cloppenburg are produse pentru femei, bărbaţi şi copii Retailerul, unul dintre cei mai mari actori din moda locală, a terminat anul trecut cu afaceri de aproape 540 mil. lei, în creştere cu circa 23% faţă de 2021 şi cu aproape 80% peste nivelul din 2020.

În contextul inflaţionist actual, clienţii retailerului de modă Peek & Cloppenburg au devenit mai atenţi la preţuri şi la modul în care îşi cheltuie banii, spune Alina Şerban, regional sales ma­nager în cadrul companiei.

„Consumatorul nos­tru am observat că a devenit mai atent la preţuri, mai sensibil la ofertele speciale şi la campaniile promoţionale comparativ cu anii trecuţi. Îşi alocă mai mult timp pentru a face cumpărături şi pentru a lua decizia finală. Aici intervenim noi cu serviciile şi cu o diversitate de produse astfel încât să prezentăm o ofertă atractivă.“