Nikolay Iliev, CEO al CloudCart, platformă de e-commerce, prezentă în România de două luni: Avem deja peste 20 de clienţi. Obiectivul pentru primul an de activitate pe piaţa naţională este să atragem 150 de magazine în ecosistem şi să construim o reţea de peste 30 de parteneri. România este o piaţă cu potenţial uriaş în domeniul comerţului electronic

Autor: Alexandra Cepăreanu 11.08.2023

„Observăm o deschidere mare a pieţei româneşti pentru soluţii de e-commerce dedicate comercianţilor online de dimensiuni medii şi mari.“

CloudCart, platformă bulgărească de e-commerce, a atras în portofoliul de clienţi peste 20 de companii în primele două luni de activitate pe piaţa din România, a spus pentru ZF Nikolay Iliev, CEO şi cofondator al CloudCart. Pentru primul an de activitate pe piaţa naţională, reprezentanţii companiei îşi propun să atragă peste 150 de magazine online în ecosistem şi să construiască o reţea de 30 de parteneri.

„Observăm o deschidere mare a pieţei româneşti pentru soluţii de e-commerce pentru comercianţii online de dimensiuni medii şi mari. Într-un timp foarte scurt, avem deja peste 20 de clienţi şi suntem pregătiţi să creştem în continuare. Obiectivul pentru primul an de activitate pe piaţa din România este să atragem 150 de magazine în ecosistem şi să construim o reţea de peste 30 de parteneri, care să sprijine toţi comercianţii din sectorul de e-commerce local“, a spus Nikolay Iliev.

CloudCart, lansată în Bulgaria în 2016, este activă în prezent pe şapte pieţe regionale, iar pe platformă activează peste 1.600 de firme, majoritatea din industrii precum tehnologie, fashion şi beauty. Întrebat ce motive au stat la baza deciziei de extindere a activităţii CloudCart pe piaţa din România, Nikolay Iliev a spus că potenţialul „uriaş“ de creştere şi dezvoltare al industriei naţionale de e-commerce a cântărit mult în luarea deciziei.