Metro: Avem în plan construirea de la zero a două noi depozite, în Bucureşti şi Cluj, plus extinderea spaţiului la peste jumătate dintre magazinele din România

Autor: Cristina Roşca 27.07.2023

Comerciantul are o reţea de 30 de magazine de tip cash&carry prezente în marile oraşe din ţară. Compania se adresează revânzătorilor şi operatorilor HoReCa, nu clientului final.

Metro România are în plan construirea de la zero a două noi depozite, amplasate în Bucureşti şi Cluj, acestea urmând a fi folosite pentru operaţiunile de livrare.

Compania oferă deja servicii de li­vrare astăzi, dar vrea să extindă ope­­ra­ţiunile de profil, într-o piaţă unde aceste servicii sunt folosite şi de clien­ţii finali, dar şi de companii. În ceea ce priveşte Metro România, gru­pul are un centru logistic la Ştefăneşti, jude­ţul Ilfov, dar are spaţii de depozitare şi în cadrul magazi­nelor, acesta fiind un model diferit faţă de ce se întâmplă în mod uzual în comerţul cu dominantă alimentară. O explicaţie poate fi fap­tul că grupul se adresează revânzătorilor şi opera­to­rilor HoReCa, nu clientului final.