Un salariu pe zi. Un consumer insights manager câştigă între 1.200 şi 1.300 de euro net pe lună

Autor: Ramona Cornea 05.07.2023

Un angajat pe poziţia de consumer insights manager are un salariu care variază, în medie, între 1.200 şi 1.300 de euro net pe lună, după cum arată datele de la platforma de recrutare online BestJobs. Aceşti angajaţi măsoară conexiunea emoţională asociată cu un brand, ceea ce înseamnă că se concentrează în mare măsură pe colectarea de date despre cunoştinţele consumatorilor şi pe transformarea acestor date în planuri de afaceri eficiente.

„Rolul unui consumer insights manager este extrem de important în dezvoltarea pe termen lung a businessurilor, mai ales cele care aduc în piaţă produse şi servicii de masă. Experienţa lor în descoperirea informaţiilor despre consumatori alimentează luarea de decizii strategice, stimulează inovaţia şi permite companiilor să rămână competitive. Recrutarea unui candidat cu experienţă în rolul de consumer insights manager este o necesitate crucială pentru companiile care îşi construiesc business-ul centrat pe consumator“, afirmă Ana Vişian, marketing manager în cadrul BestJobs. Printre cel mai des întâlnite beneficii extrasalariale şi bonusuri specifice oferite pentru acest tip de loc de muncă sunt: mod de lucru hibrid, tichete de masă, abonament medical, traininguri şi cursuri de dezvoltare profesională şi personală.

În prezent, 576 de posturi vacante pentru poziţia de consumer insights manager sunt disponibile pe platforma BestJobs dintr-un total de 35.000 de anunţuri de angajare active. Cele mai multe anunţuri de angajare pentru această poziţie sunt în Bucureşti şi Cluj.