Codruţa Furtună, Allianz-Ţiriac Asigurări: Beneficiul bancassurance este că îi oferă băncii o interacţiune permanentă cu clientul

Autor: Alex Ciutacu 27.06.2023

Produsele de tip bancassurance pot genera pentru bănci o oportunitate de interacţiune constantă şi recurentă cu clientul în funcţie de preferinţele, de locaţia şi de nevoile acestuia, ceea ce ajută la loializarea clienţilor şi la creşterea veniturilor, a explicat Codruţa Furtună, CSO al Allianz-Ţiriac Asigurări, în cadrul evenimentului ZF Bankers Summit 2023.

„Beneficiul băncii este că are o interacţiune permanentă cu clientul, are contact cu el în mod recurrent şi asta duce la loializarea clientului, iar aici putem contribui prin bancassurance. Putem creşte veniturile şi satisfacţia clienţilor”.

Ea a propus un exerciţiu de imaginaţie: un client al unei bănci, care are card fizic, poate chiar şi portofel digital, ceea ce înseamnă că banca are date referitoare la comportamentul de consum al acelui client.

„Vedem că avem un client care este în aeroport şi prin geolocaţie pot să îi propun un produs de asigurare de călătorie sau dacă a făcut o plată la maternitate pot să îi propun un produs de asigurare şi protecţie pentru copilul încă nenăscut sau pot să îi propun o asigurare de bunuri dacă a cumpărat ceva de la Dedeman sau de la Ikea”.

Alte declaraţii: