Interviu Daniel Gross, CEO-ul Penny România: Clientul nu vrea să cumpere româneşte dacă produsul respectiv e mai scump. Preţ, promoţie şi apoi „made in Ro“, asta e ordinea priorităţilor. Compania a obţinut anul trecut afaceri de 7,2 mld. lei, cu 33% mai mari decât în 2021

Autor: Cristina Roşca 25.06.2023

Penny are în România aproape 350 de magazine cu profil de discount Este cel mai alert ritm de creştere între jucătorii din comerţul modern.

Inflaţia a început să scadă din  luna aprilie a acestui an, pentru ca în mai declinul să fie şi mai vizibil, iar dacă nu apare nicio criză, ea va coborî până la finalul anului la destul de mult sub 10%, crede Daniel Gross, CEO-ul Penny România.

„În primul trimestru din acest an lucrurile au continuat pe trendul de anul trecut, cu o inflaţie destul de mare. Din aprilie însă, ea a început să scadă, iar în mai s-a dus chiar mai jos. În iunie încă nu avem cifrele finale, dar cred că ne apropiem de o inflaţie cu o cifră.“

Retailerul cu profil de discount şi-a planificat activitatea din semestrul al doilea mizând pe o inflaţie mai mică. Daniel Gross vorbeşte de reintrarea în normalitate încă din septembrie-octombrie, pentru ca în decembrie nivelul inflaţiei să fie de o cifră „şi relativ mică, nu apropiată de 10“.