Afacerile germanilor de la New Yorker au crescut cu 24,3% în 2022, ajungând la 518,5 mil. lei
Compania NY’ER România, cu sediul în Cluj-Napoca, administratorul magazinelor locale New Yorker, a raportat pentru 2022 o cifră de afaceri de 518,5 mil. lei (105,2 mil. euro), în creştere cu 24,3% faţă de anul anterior, când compania a avut afaceri de 417,2 mil. lei (84,8 mil. euro), potrivit calculelor ZF pe baza datelor de la Ministerul Finanţelor.
NY’ER România a realizat anul trecut un profit net de 121,8 mil. lei (24,7 mil. euro), mai mult cu aproximativ 5% faţă de anul precedent, când compania a obţinut un câştig net de 116,2 mil. lei (23,6 mil. euro), conform datelor publice. Compania a ajuns anul trecut la un număr mediu de 572 de angajaţi.
După valoarea businessului, New Yorker se află printre cei mai mari retaileri de modă din România, alături de Inditex (proprietarul Zara), H&M, C&A şi LC Waikiki pe piaţa de haine, iar Deichmann şi CCC pe încălţări, conform datelor din piaţă. În principal, New Yorker a acoperit cele mai mari oraşe ale ţării, brandul fiind poziţionat pe segmentul mediu de preţ. Oraşele mici şi medii sunt opţiunea discounterilor care merg cu preţuri mici să se bată cu bazarurile şi magazinele locale.