Victor Patrichi, un antreprenor care a pus bazele reţelei de anticariate Târgul Cărţii, a investit 170.000 de euro într-o librărie pentru copii în centrul Capitalei

Autor: Alina-Elena Vasiliu 28.04.2023

Victor Patrichi a pornit afacerea Târgul Cărţii în 2012, cu o investiţie de aproximativ 50.000 de euro, mai întâi pentru a dezvolta site-ul cu acelaşi nume, apoi pentru a instala rafturile din magazinele fizice, după cum povestea el în cadrul proiectului ZF Afaceri de la zero.

Târgul Cărţii, un business cu o reţea de anticariate, fondat de Victor Patrichi, a deschis în centrul Bucureştiului o librărie pentru copii, cu o investiţie de 120.000 de euro pentru aprovizionarea stocurilor din magazinul fizic şi din cel online şi de 50.000 de euro pentru reamenajarea spaţiului şi dezvoltarea site-ului. Librăria, care poartă numele Citilă, funcţionează totodată şi ca spaţiu educaţional şi a luat locul fostului magazin Târgul Cărţii.

„Ideea de a înfiinţa Citilă, o librărie dedicată copiilor, s-a născut în 2015, când am înregistrat oficial do­meniul cu acelaşi nume. Mă gândeam la un nume care să fie haios, să aibă legătură cu copiii, un nume de poveste şi practic aşa a apărut Citilă“, spune Victor Patrichi, fondatorul afacerii.