Mihai Badea, director divizia IT, Alten România: Înainte de pandemie, companiile căutau să lucreze in-house cu consultanţii noştri. Acum se observă o tendinţă din ce în ce mai frecventă de a căuta şi alege parteneri care să le furnizeze servicii şi soluţii end-to-end

Autor: Alexandra Cepăreanu 26.04.2023

Alten România are peste 740 de angajaţi, cu niveluri de senioritate şi arii de activitate diverse Compania are birouri în mai multe oraşe, precum Bucureşti, Piteşti, Craiova, Sibiu şi Timişoara, iar, pe viitor, are în plan extinderea prezenţei fizice şi în alte oraşe importante din România.

Pandemia din 2020 a provocat diverse schimbări, aducând digitalizarea pe agenda fiecărui actor din mediul de business, iar dacă înainte de criza sanitară companiile căutau să dezvolte in-house diverse soluţii IT împreună cu consultanţi şi echipe de specialişti din cadrul jucătorilor de profil, în prezent, acestea preferă să colaboreze cu firme care le pot oferi servicii şi soluţii IT end-to-end, a spus pentru ZF Mihai Badea, directorul diviziei de IT din cadrul Alten România, subsidiara locală a companiei franceze cu acelaşi nume, care desfăşoară activităţi de inginerie şi consultanţă tehnică.

„Am observat o tendinţă din ce în ce mai frecventă a companiilor de a căuta şi a alege parteneri care să le furni­zeze servicii şi soluţii end-to-end. De altfel, dacă în trecut mulţi clienţi îşi doreau prezenţa fizică, la sediul lor a consultanţilor noştri, în prezent dis­cutăm în cea mai mare parte din timp de un regim de lucru hibrid. Totodată, timpul alocat procesului de selecţie a consultanţilor noştri s-a diminuat considerabil“, a spus Mihai Badea.