Philip Morris International estimează că, la nivel global, 24,9 milioane de persoane folosesc produsele fără fum, faţă de 21,7 milioane în 2021, iar o treime din veniturile companiei au provenit in 2022 din acest segment de business
Philip Morris International estimează că, la nivel global, 24,9 milioane de persoane folosesc produsele fără fum, faţă de 21,7 milioane în 2021, iar o treime din veniturile companiei au provenit in 2022 din acest segment de business, potrivit raportului anual de sustenabilitate.
„În ciuda numeroaselor provocări, 2022 a fost un an remarcabil care ne-a consolidat spiritul de echipă şi în care am făcut paşi semnificativi către atingerea obiectivului nostru. Facem progrese în călătoria noastră pentru a deveni, până în 2025, o companie care produce predominant alternative fără fum şi care elimină treptat ţigările. Deşi o transformare de această amploare şi complexitate nu poate fi realizată peste noapte, noi ne angajăm să o facem să se întâmple cât mai repede posibil. Printr-o implicare constructivă vom reuşi să accelerăm ritmul schimbărilor semnificative şi de impact şi vom finaliza procesul de transformare.”, a declarat Jacek Olczak, Chief Executive Officer PMI.