Metro ridică ştacheta: vrea 2.500 de magazine LaDoiPaşi până la final de 2024, după ce franciza a atins pragul de 2.000 de unităţi în România. „Afacerile independente continuă să aibă un rol important în societate şi ele trebuie încurajate.“
Reţeaua de magazine de proximitate LaDoiPaşi, franciză dezvoltată de Metro România, a ajuns la 2.000 de magazine pe plan local după ce au fost inaugurate circa 100 de unităţi în acest an.
Franciza LaDoiPaşi a fost lansată pe plan local acum mai bine de un deceniu, însă expansiunea accelerată a avut loc în ultimii ani. Spre exemplu, în 2022 au avut loc aproximativ 360 de inaugurări. „Afacerile independente continuă să aibă un rol important în societate şi ele trebuie încurajate, atât pentru rolul lor în economie, cât şi pentru beneficiile pe care le aduc în comunităţi. Deschiderea magazinului LaDoiPaşi 2.000 reprezintă o piatră de hotar“, afirmă Adrian Ariciu, CEO al Metro România.
LaDoiPaşi este prima reţea de magazine care ajunge la acest prag, de 2.000 de magazine. Spre comparaţie, al doilea cel mai extins comerciant din România este Profi, cu peste 1.600 de unităţi moderne. Acum circa doi ani cele două lanţuri se băteau cot la cot pentru prima poziţie, dar între timp LaDoiPaşi a mizat pe o extindere mai agresivă, în timp ce Profi a pariat pe remodelări mai multe şi pe doar 100 de deschideri în 2022. În paralel cu reţeaua proprie, ce numără 30 de magazine de tip cash & carry, în 2012, comerciantul Metro a lansat franciza LaDoiPaşi, ca o soluţie la hemoragia din comerţul tradiţional care pierdea şi încă pierde câteva mii de jucători pe an. Metro nu deţine magazinele LaDoiPaşi, francizaţii sunt proprietari.