Tomás Chadzivasilis, Sezamo România, cehii care se bat cu Freshful pe segmentul de supermarketuri online: Am suplimentat investiţia până la 10 mil. euro. Ţinta pentru 2023 este să ajungem la 3.000 de comenzi pe zi

Autor: Ioana Nita 02.03.2023

Sezamo a încheiat 2022, anul în care a intrat pe piaţa locală, cu 60.000 de comenzi livrate şi 20.000 de clienţi.

Supermarketul online Sezamo, parte din grupul ceh Rohlik, şi-a propus să ajungă anul acesta la 3.000 de comenzi pe zi, în condiţiile în care acum a depăşit pragul de 1.000 de comenzi pe zi la patru luni de la lansarea oficială. Unicornul ceh Rohlik a intrat anul trecut pe plan local în urma unei investiţii iniţiale de 6 milioane de euro, pe care a suplimentat-o ulterior până la 10 mi­lioane de euro. Lansarea oficială a avut loc pe 18 octombrie 2022, însă înainte, retailerul online a testat serviciul timp de şase luni.

„Indicatorul nostru principal în acest moment este numărul de comenzi zilnice. Suntem aproape să atingem obiectivul pe care l-am anunţat încă de la lansare -

1.500 de comenzi pe zi, iar de acolo vom stabili alte praguri pe care ne vom strădui să le atingem. Ne dorim să încheiem anul cu 3.000 de comenzi pe zi şi vrem să fim întotdeauna prima alegere pentru clienţi. Suntem un business nou în România, avem un pic peste patru luni de la lansarea oficială, dar clienţii ne-au primit foarte bine, avem feedback foarte bun din piaţă şi asta ne motivează“, a declarat Tomás Chadzivasilis, CEO-ul Sezamo România.