Adelina Badea, CEO al Mobexpert, despre anul 2020

Ziarul Financiar 22.11.2022

Pandemia a influenţat multe aspecte ale vieţii românilor, în special ce înseamnă şi cum arată acasă. Zilele petrecute în casă au fost prolifice pentru proiectele de renovare sau amenajare a locuinţei, oamenii fiind preocupaţi de confortul propriului cămin.

În 2020, Mobexpert a accelerat îmbunătăţirea tuturor serviciilor oferite clienţilor. O importanţă deosebită a fost acordată livrării rapide a produselor. Ne-am concentrat resursele pentru automatizarea depozitelor şi pentru creşterea gradului de digitalizare. Astfel, Mobexpert a ajuns să poată livra comenzi online în 24-48 de ore. Am depus eforturi susţinute pentru ca experienţele clienţilor nostri să fie cât mai utile, plăcute şi rapide.

Cea mai mare provocare a anului 2020 a fost închiderea magazinelor, timp de o lună.

Mobexpert a decis să îşi asume pierderile financiare extrem de mari pentru a îşi proteja atât clienţii, cât şi angajaţii. A fost prima oară în cei 27 de ani de existenţă a companiei când magazinele au fost închise. Sănătatea clienţilor şi angajaţilor a fost însă prioritară. În perioada de incertitudine generată de izbucnirea epidemiei, motivaţia de a depune toate eforturile pentru a depăşi situaţia critică a fost dată de responsabilitatea faţă de cei peste 2.000 de angajaţi şi faţă de clienţii noştri.

A fost primul meu an în calitate de CEO; un an foarte intens, marcat de provocări majore, dar şi de eforturi susţinute pentru a le depăşi. Un an care a confirmat că  adaptarea şi flexibilitatea sunt extrem de importante în business, mai ales în perioade de criză, indiferent de natura acesteia.