Altex a găsit o soluţie prin care clienţii se pot autentifica în contul online şi la casele de marcat din magazinele offline: un cod QR în aplicaţia mobilă. Gigantul din electro-IT vorbeşte din 2015 despre integrarea proceselor de vânzare online şi offline

Autor: Adrian Seceleanu 26.08.2022

Altex, cel mai mare retailer electro-IT de pe piaţa locală, care vorbeşte încă din anul 2015 despre concentrarea pe integrarea proceselor de vânzare online şi offline, a găsit o soluţie pentru ca utilizatorii săi să se poată autentifica în contul online şi la casele de marcat din magazinele offline - scanarea unui cod QR disponibil în noua versiune actualizată a aplicaţiei sale mobile.

„Dacă majoritatea aplicaţiilor mobile sunt destinate clienţilor online, noi am gândit facilităţi suplimentare şi pentru clienţii care preferă să ne viziteze în locaţiile fizice. Ambele categorii îşi vor putea vedea, de acum, istoricul tranzacţiilor, indiferent unde au fost făcute, şi vor avea acces la toate facturile şi documentele. Procesele de retur şi service vor fi, de asemenea, simplificate, prin intermediul aplicaţiei. Aplicaţia omnichannel transformă experienţa de navigare şi cumpărături a clienţilor într-una mai simplă, mai rapidă şi mai plăcută“, a declarat, într-un comunicat, Edvin Abdulachim, director comercial al Altex. „Cei care vizitează magazinele fizice Altex şi au aplicaţia instalată se pot autentifica la casă, prin scanarea unui QR code şi astfel pot avea într-un singur loc toate facturile, istoricul comenzilor, returul sau 2x diferenţa“, au explicat reprezentanţii Altex.