Lagardère Travel Retail: Revenirea este mai accelerată în România decât media europeană. Compania a încheiat anul 2021 cu o cifră de afaceri de 829 de milioane de lei, în creştere cu aproximativ 7% faţă de anul precedent
Grupul francez Lagardère, prezent pe piaţa locală prin compania Lagardère Travel Retail, activă în domeniul retailului adresat călătorilor, a remarcat o creştere a apetitului pentru călătorii începând din luna aprilie a acestui an şi estimează că România are un ritm mai bun de revenire după pandemie decât media europeană.
„Pe primele luni din 2022, suntem deja cu 5% peste ce ne-am bugetat la începutul anului. Din aprilie s-a văzut o reluare a zborurilor, aprilie 2022 s-a apropiat foarte mult ca rezultate de aprilie 2019, înainte de pandemie. Dinamica şi revenirea în ceea ce priveşte călătoriile este mai accelerată în România decât media europeană, asta pentru că şi baza era mai mică“, spune Marius Văcălău, CEO al Lagardère Travel Retail.