George Răşchiţor, general manager al Sinaps: Bugetul mediu de promovare în online a fost mai mare cu circa 5% în ultimele 12 luni decât în aceeaşi perioadă anterioară

Autor: Alexandra Cepăreanu 26.05.2022

„În ultimele 12 luni, avem o medie de buget de 3.000 de euro lunar investit în Google Ads şi Facebook Ads. Cel mai mic buget a fost în jur de 1.000 de euro pe un singur canal.”

Companiile au crescut bugetele dedicate marketingului digital cu aproximativ 5% în ultimele 12 luni, respectiv în perioada mai 2021 - mai 2022, astfel că sumele investite în campanii de promovare Google Ads şi Facebook Ads au ajuns, în medie, la 3.000 de euro pe lună, a spus într-un interviu pentru ZF George Răşchiţor, general manager al Sinaps, agenţie de marketing online înfiinţată în 2013 la Iaşi.

„Creşterea economică a României din ultimii ani, plus digitalizarea din ultimii doi ani se observă în mod clar şi în bugetele investite - digitalul având o creştere constantă. Din statisticile noastre interne, bugetul mediu pe ultimele 12 luni a fost mai mare cu aproximativ 5%, decât în perioada anterioară”, a spus George Răşchiţor, adăugând că în ultimele 12 luni bugetul mediu dedicat campaniilor de marketing digital Google Ads şi Facebook Ads a fost de aproximativ 3.000 de euro lunar.