În pandemie, din ce în ce mai multe companii au căutat moduri în care să-şi păstreze angajaţii şi şi-au adaptat astfel şi beneficiile extrasalariale

Autor: Ramona Cornea 10.04.2022

„Am avut din ce în ce mai mulţi angajatori care caută metode să-şi păstreze angajaţii şi modul în care făceau asta era prin a le acorda o putere de cumpărare mai mare, prin tichete pentru restaurant sau tichete cadou. Un alt lucru pe care îl vedem este accelerarea inflaţiei, context în care angajatorii vor să menţină puterea de cumpărare a angajaţilor lor prin tichetele pe care le oferă.”

Pandemia s-a văzut în trei mari trenduri prin ochii emitenţilor de beneficii extrasalariale: angajatorii au regândit tichetele pentru restaurante, s-au folosit de beneficiile extrasalariale pentru a creşte retenţia şi au acoperit creşterea inflaţiei cu ajutorul tichetelor de valoare pe care le ofereau angajaţilor lor, afirmă Bertrand Dumazy, preşedinte şi CEO al companiei de beneficii extrasalariale Edenred.

„Am văzut o accelerare a trendurilor care au existat şi înainte de pandemie. Primul a fost cel al muncii remote, din cauza căreia angajaţii nu mai mergeau la restaurante şi a trebuit să regândim tichetele pentru restaurante. Al doilea lucru pe care l-am văzut a fost că erau din ce în ce mai mulţi angajatori care se luptau să crească retenţia pentru că în pandemie mulţi oameni nu au mai fost siguri că vor să lucreze în companiile în care lucrau. Astfel, am avut din ce în ce mai mulţi angajatori care caută metode să-şi păstreze angajaţii şi modul în care făceau asta era prin a le acorda o putere de cumpărare mai mare, prin tichete pentru restaurant sau tichete cadou. Astfel, am văzut o creştere în cererea pentru acele produse. Aş treilea lucru pe care îl vedem este accelerarea inflaţiei, context în care angajatorii vor să menţină puterea de cumpărare a angajaţilor lor prin tichetele pe care le oferă”, a declarat Bertrand Dumazy în cadrul unei conferinţe de presă.