Silviu Diaconu, director Supeco: Consumatorii sunt tot mai atenţi la cheltuieli, o evoluţie accentuată de insecurităţile din ultimii doi ani. Supeco este un brand al grupului Carrefour, sub care există 26 de magazine

Autor: Cristina Roşca 06.04.2022

De la începutul anului nu a fost deschisă nicio unitate nouă.

Formatul de discount câştigă teren în România de câţiva ani, pe fondul unui interes tot mai mare al consumatorilor pentru aceste magazine care mizează pe preţuri mici, spune Silviu Diaconu, directorul Supeco, un brand al grupului francez Carrefour ce activează în acest segment. Supeco este de fapt un mix de discount şi cash & carry, cu magazine ce măsoară în medie 1.500-2.000 mp şi care au în ofertă câteva sute de produse.

„Consumatorii sunt tot mai atenţi la cheltuieli, pe măsură ce se educă financiar şi gândesc în paradigma economiilor, o evoluţie accentuată pe fondul insecurităţii din ultimii doi ani. În timp ce pentru unii discountul este o necesitate, mulţi alţi consumatori au realizat că a face economii este un gest de normalitate şi de sănătate financiară şi nu înseamnă compromiterea calităţii produselor“, explică executivul.