Julien Munch, CEO al Carrefour România, un business de peste 12,7 mld. lei: Misiunea grupului este să venim cu soluţii pentru a încetini creşterea preţurilor

Autor: Cristina Roşca 09.03.2022

Grupul francez Carrefour are pe plan local circa 360 de magazine offline sub mai multe formate Compania este de altfel retailerul care acoperă cele mai multe segmente din piaţă, având hipermarketuri, supermarketuri, magazine de proximitate modernă, un mix de discount şi cash & carry, dar şi operaţiuni online şi platforma de livrare Bringo În termeni de business, gigantul din Hexagon are în România afaceri cumulate de peste 12,7 mld. lei, fiind pe locul trei în piaţă, după Lidl şi Kaufland, conform datelor pe 2020, cele mai recente.

Executivul francez Julien Munch, CEO al Carrefour România, spune că anul trecut a fost unul marcat de schimbări continue de mers şi de direcţie, în timp ce 2022 vine cu propriile sale particularităţi şi probleme, una dintre cele mai importante fiind inflaţia.

„Aş spune că abordarea proactivă şi reacţiile în timp real au fost caracteristici majore pentru echipa noastră anul trecut. Când mă gândesc la 2021, mă gândesc la schimbare, agilitate, determinare şi perspectivă actualizată constant (...)“, explică executivul.