Videoconferinţa Business Magazin „De la CSR la ESG: noua paradigmă a responsabilităţii în business“. Companiile din România încep să se alinieze la regulile ESG. Conştientizarea începe cu numărul 1 din fiecare companie
♦ Băncile din piaţa locală dezvoltă mecanisme de finanţare care să ţină cont de regulile ESG ♦ Companiile cu peste 500 de angajaţi întocmesc astăzi rapoarte de sustenabilitate, iar regula va fi extinsă peste doi ani şi către cele cu peste 250 de angajaţi.
Companiile din piaţa locală încep să se alinieze rând pe rând la noua paradigmă de responsabilitate în business, cunoscută drept ESG (Environmental, Social, Governance), iar conştientizarea problemei începe de cele mai multe ori cu numărul 1 din fiecare companie, a explicat Sorin Elisei, director consultanţă, liderul practicilor de sustenabilitate şi energie, Deloitte România, în cadrul videoconferinţei Business Magazin „De la CSR la ESG: noua paradigmă a responsabilităţii în business“, organizată în parteneriat cu Fundaţia Superbet. „Ce observ eu şi vă spun concret: în primul rând, dorinţa consiliilor, a membrilor consiliilor de administraţie şi a top managementului de a înţelege problematica ESG. Am avut multe workshopuri, ateliere de lucru în care am încercat să explicăm, pentru că cel mai important nivel de conştientizare a acestei probleme este la numărul 1 din companie. Apoi am văzut că există o preocupare pentru conştientizarea internă a angajaţilor.“
El a subliniat că sunt zeci de companii în România care tratează cu seriozitate acest aspect şi care realizează rapoarte de sustenabilitte, unele dintre ele poate chiar de mai mulţi ani.