Paul Drăgan, CEO al McDonald’s România: Suntem precauţi, dar optimişti pentru 2022, îl vedem ca un an de revenire. Depindem însă de evoluţia pandemiei, iar inflaţia e un risc deloc de neglijat

Autor: Cristina Roşca 19.11.2021

♦ McDonald’s este liderul pieţei locale de restaurante, cu afaceri de 110 mil. euro în primul semestru din acest an, cu 38% mai mari decât cele din aceeaşi perioadă a anului anterior şi cu 20% peste rezultatele din primele şase luni din 2019 ♦ Compania are în prezent 89 de restaurante şi va mai deschide până la final de 2021 alte trei unităţi ♦ Dezvoltarea urmează să continue şi în 2022, la fel şi investiţiile în remodelări şi digitalizare.

„Anul acesta a fost unul com­plex din toate punctele de vedere. A fost un an care a încercat să ne testeze limitele. Nicio zi nu a fost ca precedenta, în fiecare zi a apărut şi încă apare ceva nou. Totuşi, apetitul pentru consum a rămas la fel de ridicat, iar deciziile de business pe care le-am luat au fost bune şi asta s-a văzut într-o evoluţie pozitivă a cifrei noastre de afaceri. Suntem mulţumiţi de rezultatele până acum, păstrăm trendul de la şase luni“, spune Paul Drăgan, CEO al McDonald’s România.

Businessul McDonald’s a crescut cu aproape 40% în primul semestru din acest an, iar dacă ritmul se menţine, la final de 2021 cifra de afaceri a companiei se va fi apropiat de 1,2 mld. lei, un nivel record pentru cei peste 25 de ani de prezenţă locală.