Groupama măreşte echipa de asistenţi virtuali cu tehnologia Druid: Chatbotul Amelie va informa clienţii despre produse şi operaţiuni

Autor: Roxana Rosu 16.11.2021

Compania de asigurări Groupama extinde modalităţile de contact şi relaţionare cu clienţii printr-un asistent virtual, pe nume Amelie, bazat pe tehnologia conversaţională dezvotată de startup-ul Druid.

Asistentul răspunde instant la întrebările clienţilor sau vizitatorilor site-ului Groupama, indiferent de oră.

Chatbot-ul Amelie poate oferi informaţii utile despre principalele categorii de produse din portofoliul Groupama – Auto, Călătorii, Proprietăţi şi bunuri, Viaţă sau Sănătate. Clienţii pot afla mai multe detalii despre modul în care aceste produse pot fi achiziţionate, care sunt procedurile de avizare a daunelor şi documentele necesare, termenele de soluţionare sau detalii ce ţin de asistenţa de urgenţă.