Magazinul online de produse cosmetice Esteto.ro crede că va obţine o creştere de 50% a vânzărilor în Black Friday 2021

Autor: Alexandra Cepăreanu 01.11.2021
Magazinul online Esteto.ro, specializat în comercializarea de produse pentru femei, ce a înregistrat afaceri de 4,6 mil. euro anul trecut, estimează pentru piaţa din România o creştere de 50% a vânzărilor în Black Friday 2021, comparativ cu aceeaşi perioadă a anului trecut, arată un comunicat transmis de reprezentanţii companiei. „Aşteptăm cel mai mare Black Friday de până acum pe Esteto.ro, pe fondul unui interes crescut pentru cumpărături online, ce s-a accentuat în ultimii aproape doi ani şi a determinat o schimbare importantă în comportamentul de consum al clienţilor, care au înţeles că îşi pot face cumpărăturile mult mai simplu şi în siguranţă de la mall-ul online. Pentru a susţine cererea în luna noiembrie şi a oferi preţuri competitive, ne-am pregătit cu stocuri suficiente pentru toate categoriile şi produsele bestseller, unde avem stocuri şi de 2.000 bucăţi/produs, şi am investit în optimizarea fluxurilor logistice, crescând inclusiv echipa”, a spus Octavian Jomir, CEO al Esteto.ro. Compania Esteto.ro este prezentă atât pe piaţa din România, cât şi pe cea din Ungaria şi Bulgaria. Astfel, magazinul online pentru femei va derula o campanie similară în Bulgaria şi Ungaria, oferta fiind aceeaşi ca în România.