Producătorul de ţigări BAT vrea să atingă pragul de zero emisii de dioxid de carbon la nivelul întregului lanţ valoric până în 2050, parte a unei campanii globale care include peste 4000 de companii
Producătorul de ţigări BAT vrea să atingă pragul de zero emisii de dioxid de carbon la nivelul întregului lanţ valoric până în 2050, parte a unei campanii globale care include peste 4000 de companii despre care se estimează că acoperă aproape 25% din emisiile de dioxid de carbon şi peste 50% din PIB-ul total.
„Obiectivul nostru de a construi un viitor mai bun este o garanţie a faptului că sustenabilitatea se află în centrul a tot ceea ce facem. Prin urmare, este o mândrie să putem susţine campania Race to Zero, ca o completare firească a călătoriei noastre dezvoltate prin noile categorii de produse, dar şi a ambiţiei noastre de a avea 30 de milioane de utilizatori de produse care nu ard tutunul şi venituri de 5 miliarde de lire sterline din această categorie până în 2025. ”, a spus Kingsley Wheaton, director de marketing al BAT.
Scopul acestei campanii este încercarea de a limita creşterea temperaturii globale medii la 1,5°C peste nivelurile preindustriale.
Anul trecut, compania a redus cu 30% emisiile de dioxid de carbon din operaţiunile sale, ceea ce înseamnă o reducere de 37,4% faţă de valoarea de referinţă din 2017.