Decathlon: Obiectivul pentru 2021 este o creştere de 20% a cifrei de afaceri, însă principala problemă e legată de aprovizionare şi disponibilitatea produselor. Compania a obţinut anul trecut, primul an de pandemie, afaceri de 948 mil. lei, minus 2%

Autor: Cristina Roşca 19.10.2021

♦ Decathlon are local o reţea de 28 de magazine fizice, o unitate online şi un depozit ce deserveşte mai multe ţări ♦ Gigantul francez are parteneriate pe zona de producţie.

Decathlon, liderul in­con­tes­tabil al re­tailului local de echi­pa­mente sportive, şi-a bugetat pentru acest an o creştere de 20% a cifrei de afaceri, ceea ce ar însemna că businessul din România sare pentru prima dată de pragul de 1 mld. lei, coform calculelor ZF.

Compania a intrat pe piaţa locală în 2009 şi de atunci s-a dezvoltat continuu, businessul crescând acce­lerat până anul trecut, primul an de pandemie. În 2020, compania a înregistrat o scădere de 2% a cifrei de afaceri în contextul în care ma­gazinele fizice au fost închise temporar, la fel şi sălile de sport, care chiar şi post lockdown au funcţionat o bună perioadă cu restricţii.

În acest an, principala problemă e legată de aprovizionarea magazi­nelor, acest lucru fiind valabil încă de la începutul pandemiei.