După Afaceri, revista de lifestyle a ZF: O familie din Odorheiu Secuiesc a creat un brand de palincă şi ţinteşte afaceri anuale de 100.000 de euro

Autor: Alina-Elena Vasiliu 06.10.2021

Palinca Jamy a apărut ca business pentru prima dată în 2015, pentru a valorifica fructele din regiune ca materie primă.

Familia Rezsö din Odorheiu Secuiesc a pornit de la un cazan cu o valoare cât cea a unui autoturism de lux, câ­teva instalaţii şi un spaţiu de funcţionare şi a dat viaţă bran­dului de palincă Jamy, scrie revista lunară de lifestyle de lux După Afaceri Premium.

„Jamy este o manufactu­ră de familie, un craft dis­tillery, cu o cifră de afaceri de 40.000 de euro în 2020. Targetul este de 100.000 de euro anual, cu un profit net de 10%. Anga­jaţii sunt mem­brii familiei şi rare­ori, toam­na, la prepararea gu­tu­iului, avem nevoie de for­ţă de muncă externă sezonieră“, spune Szöcs Rezsö, unul din­tre cei care scriu povestea Jamy.