MCCANNPR+ a lansat o nouă agenţie de creaţie şi comunicare în mediul online, The New, care propune un model de business disruptiv, în care clientul stabileşte fee-ul la prima campanie

Autor: Roxana Rosu 04.10.2021

Grupul MCCANNPR+ a lansat o nouă agenţie de creaţie şi comunicare în mediul online, The New, care propune o atitudine de digital punk şi un model de business disruptiv, unde clientul stabileşte fee-ul la prima campanie.

“E momentul să privim înainte, pentru că asta ne-a caracterizat dintotdeauna. MCCANNPR a fost mereu agenţia care a ştiut că poate face mai mult. Acum 3 ani am formalizat un departament de creaţie şi unul de strategie care astăzi numără în total peste 25 de oameni şi redefinesc continuu produsul agenţiei. Acum suntem aici pentru a accepta o provocare şi a recunoaşte o oportunitate. Pentru a primi în familie o nouă agenţie“, a declarat Imola Zoltan, managing partner MCCANNPR/THE NEW.

McCann PR a apărut pe piaţa locală în urmă cu 17 ani, derulând campanii în zona de FMCG, Health, Technology, Sport&Lifestyle.  Compania a câştigat de-a lungul timpului o serie de premii ale industriei de profil, inclusiv Cannes, IPRA, SABRE, GOLDEN DRUM.

Anul pandemiei a însemnat reinventarea modelului de business şi consolidarea atât a ariilor de expertiză, cât şi a echipei.

Grupul are un departament de strategie, unul de creaţie şi oferă de 3 ani servicii integrate pentru clienţi din toate ariile de business. Următorul pas firesc era formalizarea acestor noi arii de expertiză într-o agenţie de creaţie şi comunicare în mediul online.

”THE NEW este agenţia în care ne-am dorit dintotdeauna să lucrăm. Născută din dragostea pentru idee, obsesia pentru craft şi ceea ce eu numesc “frustrările corecte”, THE NEW este răspunsul la îndemnul “SCRATCH THAT”, însăşi deviza noastră.”, a adăugat Claudiu Dobriţă, Executive Creative Director McCannPR/TheNew.

Funcţia de managing director este ocupată de Ionuţ Ciobanu.