Ce trebuie să ştie clienţii City Insurance. Brokerii nu mai vând poliţe RCA de la City Insurance, unele service-uri nu mai fac reparaţii cu poliţele acestui asigurător, iar clienţii pot face noi poliţe RCA la alţi asigurători şi să le denunţe pe cele la City
♦ În timp ce unele service-uri repară în continuare în baza poliţelor City Insurance, alte unităţi reparatoare nu mai acceptă sau acceptă doar dacă plăteşte clientul şi îşi recuperează ulterior banii de la FGA ♦ Brokerii nu mai vând poliţe RCA de la City Insurance ♦ FGA primeşte cereri de deschidere a dosarelor de daună în baza poliţelor City Insurance ♦ Mădălin Roşu, BAAR: Poliţa RCA poate fi denunţată, dată fiind situaţia City Insurance, dar doar cu dovada că o altă poliţă a fost achiziţionată şi este în vigoare.
Clienţii City Insurance, asigurător pentru care urmează falimentul, ar putea să plătească reparaţiile maşinilor din propriul buzunar, în cazul unui accident, dată fiind reticenţa service-urilor de a mai repara în baza poliţelor RCA emise de liderul pieţei. Deşi nu ar fi o problemă mare, dacă este vorba de un accident uşor, iar paguba este mică, întrebarea este ce se întâmplă în cazul unor accidente complexe, cu daune mari, pentru care clienţii ar fi puşi să plătească sume foarte mari.
Reprezentanţii service-ului auto Nesti au spus pentru ZF că nu mai acceptă reparaţiile în baza poliţelor emise de City Insurance, dar totuşi clienţii pot să îşi plătească singuri daunele, iar ulterior să recupereze banii de la Fondul de Garantare a Asiguraţilor (FGA). „Nu mai acceptăm reparaţiile în baza poliţelor emise de City Insurance. Poate doar dacă clientul îşi plăteşte daunele şi ulterior îşi recuperează banii de la FGA. Practic, dacă există o daună, clientul, care are o poliţă RCA la City Insurance, se duce la FGA pentru constatare, apoi vine la service, unde îşi plăteşte singur reparaţiile, iar ulterior se duce cu o cerere de plată la FGA pentru a-şi recupera banii“, au spus reprezentanţii service-ului citat pentru ZF.