INTERVIU. Radu Apostolescu, fondator eMAG, şi soţia lui au pariat pe o clinică de oftalmologie în Bucureşti cu care ţintesc afaceri de 1 mil. euro în 2021

Autor: Georgiana Mihalache 01.09.2021

♦ Investiţia totală în brandul Clario a fost de peste 3,2 mil. euro în ultimii cinci ani ♦ Peste 20.000 de pacienţi unici au trecut pragul Clario de la deschiderea din 2015.

Monica Apostolescu, de profesie medic oftal­mo­log, alături de Radu Apostolescu, unul dintre fon­datorii retailerului online eMAG, au decis în 2015 să por­neas­că un business în domeniul medical, deschizând Clario, o clinică oftalmologică în Capitală.

Investiţia iniţială a fost de circa 250.000 euro, dar pa­tru ani mai târziu, în 2019, Clario s-a mutat într-un spaţiu mai generos, de 450 mp, care a necesitat o investiţie de peste 3 mil. euro.

„Eu am lucrat tot timpul în mediul privat, am făcut rezi­denţiatul la Spitalul Militar şi după aceea am lucrat doar în privat ca practică. Prin 2014 mi-am dat seama că îmi doresc să fac ceva al meu. Dinco­lo de partea medicală, mi-am dorit să fie nişte condiţii speciale pentru pacienţi ca ambianţă, ca do­tare, ca atitudine faţă de ei. Încercăm să oferim servicii com­plete“, a povestit într-un interviu pentru ZF medicul Monica Apostolescu.